SANAL (BULUT) SANTRAL
Bulut Santral İşletmenize Ne Sağlar?
Bulutta barındırılan bir VoIP santralin, size ve işletmenize para kazandırabileceği ve ayrıca birçok yönden size fayda sağlayabileceği sıklıkla söylenir. Bunların ne olduğu ve size ve işinize tam olarak nasıl yardımcı oldukları her zaman açıklığa kavuşturulmamıştır.
Bu yazıda bulut santral kullanarak işletmenizin ...
Devamını OkuSantral seçiminde dikkat edilecekler
Sanal (Bulut) Santral sistemine mi geçmeyi düşünüyorsunuz? Ancak sanal santral çözümü düşünürken nelere dikkat etmelisiniz? İşletmenizin ihtiyaç duyduğu her şeyi sunan ve bu hizmetlerin ücretlerini gizlemeyen firmaları nasıl bulacaksınız? Bu yazıda karar vermeniz için gereken tüm detayları bulacaksınız.
Devamını OkuRobot Operatör (IVR) Avantajları
Sanal (Bulut) Santral’deki en popüler özelliklerden biri Robot Operatördür. (IVR). Otomatik Görevli veya Otomatik Sekreter olarak da bilinen IVR, arayanları karşılayan ve onları bir sesli menü aracılığıyla yönlendiren VoIP işlevidir. IVR’ın işletmeler için sahip olduğu harika özelliklere bir göz atalım! Robot operatör önemlidir çünkü ...
Devamını OkuCovid19 Döneminde Sanal Santral
Elbette, COVID-19’un yayılmasından sonra, çoğu işletmenin yatırım yapmaya başladığı şeylerden biri sürdürülebilir bir ofis telefon sistemidir. İşletmelerin belirsiz durumlarda ihtiyaç duyduğu en önemli şey sürdürülebilirliktir. Mekan bağımsız iletişimin sürdürülebilirliği ve esnek ölçeklendirme olmaksızın bunu sağlamak ...
Devamını OkuBüyük Şirketler Neden Sanal Santral Kullanır?
Bugün neredeyse tüm büyük işletmeler, bulut telefon sistemine geçiş yapmış durumda. Dünyanın her yerindeki bulut telefonu hizmetleri yaygınlaşmış ve bulut telefon sisteminin tam teşekküllü bir ofis telefon sistemi olarak başarıyla uygulanabileceği kanıtlamıştır. İş analistleri, genel bulut ...
Devamını OkuUzaktan Çalışmaya Uygunluk
İster dünyayı geziyor olun ister iş projeleri için sahada bulunun, ister evde aileniz ile birlikte olun. İletişimde çok yönlülüğü korumak, işletmenizin öngörülemeyen koşullara hazırlanmasına yardımcı olur. Telefon sisteminizi uzaktan çalışma modeline uygun hale getirmek, firmanızın gelecekte de pazardaki her türlü değişikliğe ...
Devamını OkuBULUT ÇAĞRI MERKEZİ
Çağrı Merkezleri Arasındaki Farklar
Çoğu kişi, inbound ve outbound çağrı merkezleri hakkında çok basit bir algıya sahiptir. Yani ilki gelen çağrılara hizmet ederken, ikincisinin giden çağrıları planladığı düşünülür. Bu kavram doğrudur, ancak başka birçok şey de söz konusudur.
Detaya girecek olursak, inbound ve outbound çağrı merkezlerinin
Devamını OkuBulut Çağrı Merkezine Karar Vermek
Dünyanın dört bir yanındaki çağrı merkezleri ve teknoloji şirketleri, 'Bulut' aracılığıyla yeni ve geliştirilmiş bulut çağrı merkezine geçiyor. Yakın zamanda yapılan bir araştırma, dünyanın çeşitli yerlerindeki mevcut çağrı merkezlerinin %70'inden fazlasının, pahalı şirket içi ekipmanları
Devamını OkuÇağrı Merkezi İçin 10 Neden
Bulut çağrı merkezi coğrafi olarak sınırsızdır ve iş ihtiyaçlarınıza göre ölçeklenebilir. Bulutta barındırılan Telsam Çağrı Merkezi, kesintisiz uzaktan çalışmayı kolaylaştıran ve işletmelerin müşteri deneyimini artırmasına yardımcı olan benzersiz özelliklerle birlikte gelir. İşte neden bulut çağrı
Devamını OkuÇağrı Merkezi Kurmadan Önce
Değişen zaman ve gelişen teknoloji ile birlikte, çağrı merkezleri yeni bir şekil aldı. Artık sadece telefonla destek veren bir birim olarak kabul edilmiyor. Çağrı merkezi yazılımınızın firmanıza sağladığı özellikleri iyi analiz edin. Kullanacağınız çağrı merkezi yazılımının nasıl çalıştığını bilmek karşılığında ne bekleyebileceğinizi daha iyi anlamanızı sağlayacaktır.
Devamını OkuÇağrı Merkezi Sorunları ve Çözümleri
İşletmeler ömrü boyunca birkaç kez çağrı merkezi sorunu yaşayabilirler. Ancak önemli olan bu sorunları en etkin şekilde çözmektir. Sorunlar yönetimden yazılıma ve aracılara kadar değişebilir. Bunlarla başa çıkmamak, müşteri ve personel deneyimlerinde düşüşe ve müşteri kitlenizin kaybına neden olabilir. Operasyonları sorunsuz bir şekilde yürütmenize yardımcı olacak çözümleri vurguladık.
Devamını OkuMüşteri Temsilcisi Performansı
Müşteriler, şikayetlerinin ilk aramasında çözülmesini, sorunsuz çağrı merkezi deneyimini ve daha az zamanlarını alan hizmetler istiyor. Kısaca “bana tek müşteriniz gibi davranın” deneyimini talep ediyorlar. Müşteri ve müşteri temsilci deneyimini geliştirmekle ilgilenen çağrı merkezi yöneticileri, bulut tabanlı çağrı merkezi yazılımının aşağıdaki avantajlarını göz önünde bulundurmalıdır;
Devamını OkuIP SANTRAL (LOKAL)
IP Santral mi Bulut Santral mi?
IP santral veya lokal santral gibi terimler ilk bakışta kafa karıştırıcı olabilir. Ancak bu teknolojinin iyi anlaşılması ve uygulanması maliyet tasarrufunu ve daha güçlü müşteri iletişimini elde etmenizi sağlar. Bu da sorunsuz müşteri hizmeti ve konumlar arası işbirliğini beraberinde getirir.
Devamını OkuIP Santral Güvenliği
IP Santral sistemleri, maliyet azaltma, sistem esnekliği ve işinizi büyüdükçe destekleyebilecek gelişmiş özellikler de dahil olmak üzere bir dizi iş avantajı sunar. Siber güvenlik konusunda çok daha iyi olsalar bile sonuçta risksiz değiller. İşte güvenlik için alınabilecek temel tedbirler...
Devamını Oku5 Adımda IP Santral Ses Sorunlarını Giderme
En yaygın IP santral ses sorunlarını göz önünde bulundurarak, bunları belirlemek için atabileceğiniz bazı adımlar vardır. Bu rehber ile IP santralinizin sorunlarını düzeltmek için tam olarak ne yapacağınızı bileceksiniz.
Devamını Oku