Sanal Santral (Bulut Santral) Arama Kuyruğu
Telsam Sanal Santral (Bulut Santral) ile gelen çağrıları önceden tanımlanmış kurallara göre sıralayabilir ve doğru departmandaki doğru dahililere yönlendirebilirsiniz.
Arama kuyruğu özelliğimizle müsait temsilciyi beklemesi sırasında deneyimi geliştirebilirsiniz. İşte yapabileceklerinizden bazıları;
- Kişiselleştirilmiş karşılamalar
- Özel bekleme müzikleri
- Arayanın sıra durumu
- Tahmini bekleme süresi
Güncel sıra durumu ve bekleme süresi aynı zamanda Sanal Santral (Bulut Santral) panelinizdeki canlı pano üzerinden de takip edilebilir. Bu daha iyi kararlar vermenize, bekleme süresini azaltmanıza ve her arayan müşterinin yaşadığı deneyimi iyileştirmenize olanak tanır.
Doğru çağrı grubuna yönlendirme
Çağrı kuyrukları, işletmeniz ihtiyaçlarına ve tercihlerinize göre kullanılabilir. Beceri ve uzmanlık, ürün ve hizmet bilgileri veya temsilcilerinizin dil becerileri bu kuyruk yapısını kurmanıza yardımcı olabilir. Örneğin, akıcı İngilizce konuşan temsilcilerle bir arama kuyruğu oluşturabilir ve yurtdışından gelen tüm aramaları otomatik olarak bu arama kuyruğundaki temsilcilere yönlendirilebilirsiniz.
Bu özellik, tüm aramaların benzersiz ihtiyaçlarınıza göre en nitelikli temsilciye yönlendirilmesini sağlayacaktır. Müşteriniz doğru temsilciye daha kolay ve hızlı bir şekilde bağlanır ve daha fazla memnuniyet sağlanacağı anlamına gelir.
Arama Kuyruğunda Çalma Stratejileri
Telsam Sanal Santral (Bulut Santral) bekleme sürelerini olabildiğince düşürmek amacıyla arama kuyrukları için çeşitli çalma stratejileri kullanır. Arama kuyruğundaki çağrılar çeşitli stratejilere göre dağıtılabilir:
Tümünü Ara : Bu stratejiyi seçtiğinizde strateji listesine dahil ettiğiniz tüm müsait dahili numaralar aynı anda çalar. Hangi dahili telefona ilk olarak cevap verirse o kişi görüşmeye devam eder ve diğer dahililer çalmayı bırakır.
Eşit Zaman Aralıklı : Kuyrukta tanımlı dahililer arasında eşit çağrı adeti olacak şekilde aramaları dağıtır.
En Uzak Zamanda Aranmış : Yeni gelecek olan çağrıyı, en uzak zamanda görüşmüş dahiliye yönlendirir.
En Az Tamamlayan : Gün boyunca en az süre ile konuşma yapan dahiliye yönlendirir.
Rastgele : Sisteme düşen çağrıyı, hali hazırda kurulu olan ve aktif hizmet veren herhangi bir dahiliye rastgele olarak düşmesini sağlar.
Hafızalı Eşit Zaman Aralıklı :Eşit zaman aralıklı stratejisine benzer. Ancak hafızalı eşit zaman aralıklı stratejisinde tüm dahililerin gün boyunca yaptığı çağrı sayısı eşit olacak şekilde çağrıları dağıtır.
Sırayla Ara : Hali hazırda kurulu olan ve aktif hizmet veren dahililerin sizin belirteceğiniz sırayla çağrı almasını sağlar.
Çağrı kuyruğunda özel bekleme
Sanal Santral (Bulut Santral) ile, arama sırasında bekleyen müşterilerinizi standart mesajlar veya özel karşılama mesajları kullanarak karşılayabilirsiniz. Özel bir müzik, jingle, kampanyalarınız veya şirketiniz hakkında bilgi içeren bir mesajla arayanın sıkılmamasını sağlayabilir, güncel kampanya ve duyurularınızı geniş kitlelere işgücü kullanmadan iletebilirsiniz.
Çağrıları başka bir arama kuyruğuna aktarın
Personeliniz görüşme sırasında çağrıyı farklı bir departmana aktarmanın daha iyi olacağına karar verdiğinde, çağrıyı daha uygun bir arama kuyruğuna veya belirli bir dahiliye sorunsuz bir şekilde aktarabilir.
Bekleme süresi sınırlarını belirleyin
Çağrı sıralarınız için bekleme süresi sınırları oluşturun. Belirli bir süre sonra, arayanlar otomatik olarak sesli postaya , farklı bir arama kuyruğuna aktarılabilir veya belirli bir telefon numarasına yönlendirilebilir.
Örneğin, satış departmanını arayan ve kuyrukta bekleyen bir müşteriyi ele alalım. 30 saniye içinde aramasına cevap verilmezse, otomatik olarak genel müşteri destek hattına yönlendirilebilir. Genel müşteri destek hattında da uygun temsilci yoksa, müşteri sesli mesaja vb. yönlendirilebilir.
Bekleme süresi sınırları, hiçbir müşterinin uzun süre beklemede kalmamasını sağlar.