Sanal Santral (Bulut Santral) Çağrı Yönlendirme

Sanal Santral (Bulut Santral) ile arayanlar size her zaman ulaşabilir. Mesai saatleri içinde personeliniz veya çağrı kuyruğunuz meşgul olduğunda yada müsait olmadığında gelen aramalarınızı otomatik olarak harici cep veya sabit telefon numaralarına yönlendirebilirsiniz.

Çağrı Yönlendirme (Arama Yönlendirme) özelliği, belirli bir dahili müsait olmadığında dahili kullanıcısının tüm gelen aramaları alabilmesini sağlar.

"Belirlenen bir telefon numarasına çağrı yönlendirmesi ile arayanların size her zaman ulaşabilmesini sağlayabilirsiniz."

Çağrı Yönlendirme nasıl çalışır?

Arayan kişi Sanal Santral (Bulut Santral) ‘e bağlı numaralardan birini arar ve görüşmek istediği dahili yada departman için IVR tuşlaması yapar.

Bu dahili veya arama kuyruğu meşgul veya müsait değil ise çağrı yönlendirme olup olmadığı kontrol edilir.

Çağrı yönlendirme etkinleştirilmişse gelen arama otomatik olarak yönlendirdiğiniz telefon numarasına veya başka bir arama kuyruğuna yönlendirilir. Yönlenen telefonda ister santrale bağlı numarayı ister arayanın gerçek numarasını görebilirsiniz. Ayrıca bu çağrının ses kaydı yine Sanal Santral (Bulut Santral) tarafından kaydedilebilir.