Sınırsız IVR (Karşılama,Anons,Müzik)

Müşterileriniz işletmenizi aradığında ilk etkileşiminiz karşılama anonsunuz sırasında olacaktır. Telsam Sanal Santral (Bulut Santral) farklı senaryolar için özelleştirebildiğiniz ve sınırsız sayıda ekleyebildiğiniz karşılama, anons ve müzik ekleme şansı verir.

Telsam Sanal Santral (Bulut Santral)’ in sezgisel ve kullanıcı dostu arayüzü, istediğiniz kadar özelleştirilmiş mesaj oluşturabileceğiniz bir IVR alanı içerir. Özelleştirme, santral çözümünüzü müşterilerinizin ihtiyaçlarına göre uyarlamanıza, deneyimlerini iyileştirmenize ve marka sadakatini artırmanıza olanak tanır.

"Sınırsız IVR ekleme özelliği ile işgücü kullanmadan en yüksek müşteri memnuniyetini ve çağrı verimini sağlarsınız."

Santraliniz için özelleştirilmiş IVR türleri

  • Karşılama Anonsu: Arayanın işletmenizle ilk etkileşimidir. Örneğin, basit bir mesaj kaydedebilirsiniz: ” Telsam Telekom’a hoşgeldiniz!”
  • Menü Anonsu: Özelleştirilmiş IVR menü mesajları, arayan kişiye arama amacına uygun yönlendirme bilgileri sağlar. Örneğin, departman yönlendirme anonsunuzu içeren mesajı dinletebilir ve her müşterinin ulaşması gereken dahililere yöneldirebilirsiniz.
  • Bekleme Müziği veya Anonsu: Bekleme müziği veya özelleştirilmiş anonslar ile müşterinizin bekleme deneyimini daha keyifli hale getirebilirsiniz. Örneğin: ” Bekleyenler arasında 3. sıradasınız. Tahmini bekleme süreniz 1 dakikadır ” gibi. Diğer yandan bekleme sürecini ürün veya hizmetiniz ile ilgili kampanya duyurularını dinletmek için de kullanabilirsiniz.
  • Telesekreter Anonsu: Cevap verebilecek müsait personeliniz yoksa, aramayı telesekreter’e (sesli postaya) yönlendirilebilirsiniz. Müşterileriniz sesli mesaj bırakmadan önce önceden kaydedilmiş telesekreter anonsunuzu duyarlar. Örneğin: ” Maalesef şu anda müsait telefonunuza cevap veremiyoruz. Lütfen mesaj bırakın, sizi en kısa sürede geri arayacağız. “
  • Mesai Saatleri Anonsu: Müşterileriniz mesai saatleri dışında sizi aradıklarında duydukları anons sesidir. Örneğin aşağıdaki mesajı kullanabilirsiniz: ” Değerli müşterimiz, maalesef mesai saatlerimiz dışında bize ulaştınız. Çağrınızı kaydettik ve ilk iş günü sizi arayacağız. “
  • Kişiselleştirilmiş Menü Anonsları: Gelen aramalar için (örneğin tatil sezonunda) özel karşılama anonsları dinletebilirsiniz. Bu, müşteri deneyimini geliştirecek ve müşterilerin geri aramanızı ne zaman bekleyeceklerini bilmelerini sağlayacaktır .

Tüm özelleştirilmiş mesajlar, ihtiyaç duyduğunuz her an Sanal Santral (Bulut Santral) çözümümüzde kolayca yapılandırılabilir, değiştirilebilir veya kaldırılabilir.