Tüm şubeleriniz ve dahilileriniz için tek Sanal Santral (Bulut Santral)

Telsam Sanal Santral (Bulut Santral) de her kullanıcı, personel, arama kuyruğu veya departman kendi kişiselleştirilmiş dahili numarasına sahiptir. Bu, şirketinizdeki herhangi birine ulaşmanızı veya bir aramayı sorunsuz bir şekilde farklı bir kişi veya departmana yönlendirmenize olanak tanır.

Basit ve sezgisel Telsam Sanal Santral (Bulut Santral) arayüzü, her bir temsilciye hatırlanması kolay bir dahili numarası atamanıza olanak tanır. Üstelik bu dahililerin aynı lokasyonda veya ortamda bulunmaları gerekmez. Evde, sahada veya ofiste olmanız diğer bir dahili ile görüşme yapmanızı veya çağrı almanızı değiştirmez. Tüm şubeleriniz ve dahilileriniz arasında ücretsiz ve sınırsız görüşme yapabilirsiniz.

Telsam Sanal Santral (Bulut Santral) ile dahililerin yönetimi çok kolaydır. Her yeni dahili hat için  yeni dahili numarasını birkaç basit adımda sisteme ekleyebilirsiniz. Arama yapmak, aramaları başka bir dahiliye aktarmak (eğer bir personel belirli bir müşteri sorununu çözme becerisine sahip değilse) dilediğiniz dahili numarayı çevirerek aramayı sorunsuz bir şekilde uygun dahiliye yönlendirmek sizin için mümkün olan en kolay yöntemle olmalıdır.

Telsam Sanal Santral (Bulut Santral), çağrı kuyruklarınız için de dahili numaralarını kullanmanıza olanak tanır . Yeni bir arama kuyruğu oluşturduğunuzda, bu kuyruğa otomatik olarak bir dahili numara atanacaktır. Örneğin satış departmanı ile konuşan bir müşteriniz teknik bir konuda destek istediğini dile getirdiğinde aramayı teknik destek kuyruğuna kolayca yönlendirebilirsiniz.

"İşletmeniz içinde konum sınırı olmadan sorunsuz görüşme ve yönlendirme yapabilmek, personel verimliliğini artırır, maliyetlerinizi düşürür ve müşterilerinize odaklanmanız için size daha fazla esneklik tanır."

Görüşme sırasında yardım alın

Personeliniz görüşme sırasında müşterinin sorununu çözemeyeceğini anlarsa, aramayı başka bir takım arkadaşına yönlendirmek zorunda değildir. Dilediğinde başka bir ekip arkadaşını görüşmeye dahil edip ondan sufle alabilir. Bu özellik, personelinizin daha iyi müşteri desteği sunmalarını sağlayacaktır.