Sanal Santral (Bulut Santral) Telesekreter
Sanal Santral (Bulut Santral) için Telesekreter (Sesli Posta) özelliği, mesai saatlerinizin dışında veya tüm dahililer meşgul olduğunda gelen aramaların yanıtsız kalmamasını sağlar. Gelen aramalar telesekretere yönlendirilecek ve arayanlarınızın mesaj bırakmasına olanak tanıyacaktır.
Bu özellik, ne zaman ararlarsa arasınlar müşterilerinizin ihtiyaçlarına ayak uydurmanıza yardımcı olur. Kişiselleştirilmiş veya ortak kullanıma uygun sesli posta yapılandırması oluşturabilirsiniz. Arayan kişinin sesli mesajı, yanıt verilebilmesi için uygun personele veya personellere gönderilir. Örneğin, müşteriniz teknik destekle ilgili bir konuda aramışsa, mesaj doğrudan belirli bir teknik destek personeline veya teknik destek ekibine gönderilebilir.
Özel sesli posta karşılamaları
Sanal Santral (Bulut Santral) telesekreter özelliğine özel karşılama mesajları kolayca eklenebilir. Santralinizde, arayanlara dinletilmek üzere özelleştirilmiş sesli posta mesajları koyabilirsiniz. Örneğin: ” Maalesef şu anda tüm temsilciler meşgul. Bip sesinden sonra mesaj bırakırsanız sizi en kısa sürede geri arayacağız. ” Bu, müşterinin hattınızı tekrar tekrar meşgul etmeyeceği ve ancak personeliniz müsait olduğunda kendisi ile görüşüleceği anlamına geleceğinden hem zamandan tasarruf edeceksiniz hem de müşteri memnuniyetini sağlamış olacaksınız.
Telesekreter ayarları
Çeşitli seçenekleri kullanarak telesekreterinizi daha kullanışlı hale getirebilirsiniz. Eğer tüm dahililer meşgul ise veya mesai saatleriniz dışında çağrı gelmişse telesekretere (sesli postaya) yönlendirebilirsiniz. Müşterileriniz, sorunlarına mümkün olan en kısa sürede yanıt verdildiğinden emin olacak ve ekibiniz yalnızca yönetilebilir miktarda iş alacaktır.
Sesli mesaj bildirimleri
Arayanlar sesli mesaj bırakırsa, bu mesaj cevapsız aramalar listesine eklenir. Doğrudan Sanal Santral (Bulut Santral) panelinizden istediğiniz zaman telesekreter mesajına ulaşabilirsiniz. Dilediğinizde bu sesli mesajı, arayan bilgileriyle birlikte ses kaydı ekiyle birlikte e-posta adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz. E-posta adresi belirlediğiniz bir yada birden fazla adres olabilir.
Sanal Santral (Bulut Santral), tüm telesekreter mesajlarının geçmişini size gösterebilir. Telesekreter geçmişi aşağıdaki verileri içerir:
- Mesajı kim bıraktı?
- Mesaj ne zaman kaydedildi
- Arayanın telefon numarası nedir?
- Ses kaydı
Bu metriklerden toplanan veriler, işletmenizin iş akışını optimize etmenizi ve santralinizi gelişen müşteri ihtiyaçlarına göre uyarlamanızı sağlar.