-Telsam CRM-
İş süreçlerinizi daha iyi yönetin
Raporlama
Satış Otomasyonu
VoIP Entegre
Otomatik İşlemler
NERELERDE KULLANILIR?
Perakende
E-Ticaret
Bankacılık
Çağrı Merkezi
İmalat
Eğitim
Seyahat ve Turizm
Emlak
Sağlık
Sigortacılık
ÜCRETSİZ SANTRAL ENTEGRASYONU
TELSAM CRM ÖZELLİKLERİ
Özelleştirilebilir
Her işletme benzersizdir, ancak her biri Telsam CRM ile ihtiyaçları doğrultusunda özelleştirilebilir. CRM sisteminizi, şirketinizin özel ihtiyaçlarını ve gereksinimlerini karşılayacak şekilde yapılandırın ve hemen kullanmaya başlayın.
Satış Otomasyonu
Telsam CRM, şirketlerin iş süreçlerini ve işlemlerini büyük ölçüde otomatikleştirmesine olanak tanır. Yenilikçi BPM ve İş Akışı araç setlerimizin yardımıyla, bir satış sürecini tasarlamak ve yürütmek yalnızca birkaç dakika zamanınızı alır.
Veri güvenliği
Satış ve destek yöneticilerinin yanı sıra ekipleri için güvenlik rollerini ayarlayın, kapsam ve alan düzeyinde izinlere erişim haklarını yapılandırın ve her müşterinin yalnızca şirketteki pozisyonlarıyla bağlantılı ilgili bilgilere erişimini sağladığından emin olun.
Raporlar ve Analitik
CRM raporları ve analizleri ile satış ve pazarlama performansınızı izleyin. Güçlü rapor araçlarımız, verilerinizi çok çeşitli ölçümler içeren detaylı raporlara dönüştürür. Böylece satış hedeflerinizden, müşteri ilişkilerine dek farklı kategorileri takip edebilirsiniz.
Takvim Yönetimi
Düzgün yapılandırılmış bir Telsam CRM takvimi ile iş günü boyunca üretken kalmak artık bir sorun değil. Bu özellik, randevuları düzenlemeyi, aramaları ve toplantıları planlamayı, görevleri ayarlamayı ve ekip üyelerinin uygunluğunu ve ilerlemesini izlemeyi kolaylaştırır.
E-posta Yönetimi
CRM, şirketlerin müşteri e-postalarını tek bir sistem içinde düzenlemesine ve izlemesine olanak tanır. E-posta işlevimizle kişisel ve grup e-posta hesapları oluşturun, e-posta imzası ayarlayın, e-posta filtrelerini yapılandırın ve e-posta şablonlarını kişiselleştirin.
Etkinlik Akışı
Akış işlevi ile kayıtları izlemeye devam edin ve değişiklikleri takip edin. Etkinlik Akışı, kullanıcıların kayıtlar üzerinde gerçekleştirilen etkinliklerin listesini görmelerine, kişiselleştirilmiş gönderiler oluşturmalarına, güncellemeler hakkında yorum yapmalarına olanak tanır.
Pazarlama Otomasyonu
CRM yazılımı ve e-posta pazarlaması, hem pazarlama kampanyalarını hem de veritabanını profesyonelce organize ve tutarlı kılan, birbirini tamamlayan iki şeydir. E-posta şablonlarıyla uygun hedef listeleri oluşturmak ve e-posta gönderimini otomatikleştirebilirsiniz
BİLGİ ALMAK MI İSTİYORSUNUZ?
Dilediğiniz zaman 0850 259 0 259 numaralı telefondan müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz. Yada aşağıdaki formu doldurduğunuzda müşteri temsilcimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.