Sağlık Hizmetleri İletişim Çözümleri

Sağlık sektörüne özel iletişim çözümlerimizle çağrı trafiğini tek bir kanal üzerinde toplayarak takibini kolaylaştırabilir ve hizmet kalitenizi yükseltebilirsiniz.

Telsam Telekom’un sizler için hazırladığı çözüm paketleriyle ofis numaranızla her yerden görüşme yapabilir, hastalarınızla görüşmelerinizi kayıt altına alabilir, çağrı merkeziniz ile destek verebilir, SMS ve Süper Faks hizmetlerimizle tüm bilgilendirme kanallarınızı etkin ve verimli olarak kullanabilirsiniz. 

Sağlık sektöründeki kurumların iletişim çözümleri çok yönlü ve karmaşık bir yapıdadır. Diğer sektörlere kıyasla iletişim sırasında oluşabilecek sorun ve sıkıntılar telafi edilemeyecek sonuçlar doğurabilir. Telsam Telekom, sağlık kuruluşları için sunduğu bulut tabanlı iletişim çözümleriyle bu karmaşık ve hassas ikilemlerin çözümünde size benzersiz avantajlar sağlar.

HASTANELER İÇİN ÖZEL ÇÖZÜMLER

Bulut santral sistemlerimiz tüm kullanıcılarınızın akıllı telefon, tablet, bilgisayar veya IP telefonları kullanmasına olanak sağlar. Bu sayede hareket halinde olan bir sağlık çalışanı bile günün herhangi bir saatinde kritik öneme sahip görüşme yapabilir. Bu teknoloji yalnızca doktor ve hemşirelerle sınırlı değildir. Örneğin idari personel, ambulans ekipleri, paramedikal veya acil müdahale çalışanları dahi bu avantajı kullanabilir.

Durum panelleri gibi özellikler, yöneticilerin ve sevk görevlilerinin tüm müsaitlik durumunu izlemesine ve meslektaşlarıyla koordineli çalışmasına olanak tanıyan bir dizi yenilik getirir. “Meşgul”, “Ameliyathanede”, “Müsait” gibi etiket özellikleri, hizmet kalitenizi ve veriminizi yükseltebilir.

HASTANELER İÇİN IVR YAPISI

Hastalara ve personele ulaşılabilirliğin kolayca sağlanması sağlık kuruluşunun çağrı merkezi işlevini iyileştirir. Çok sayıda eş zamanlı arama, belirli çağrılar için kritik yönlendirmeler, gelişmiş IVR robot otomasyonu gibi özellikler yüksek trafiği kolayca işlemenizi sağlar.

Telsam’ın tümleşik iletişim çözümleri sayesinde izleme ve kayıt tutma olanakları hastaların sağlık hizmeti almak için rezervasyon yapmasını, hasta kayıtlarının tutulmasını ve bu bilgilerin yönetilmesini kolaylaştırır. Sağlık merkezlerinin yazılımlarıyla entegre çalışan iletişim çözümlerimiz ile dilediğiniz senaryoya uygun aksiyon alabilirsiniz.

Etkileşimli IVR robot sistemi ile hastalarınızın aradıkları kişi veya bilgiye kolayca ulaşmasını sağlayabilir, hatırlatıcı veya ödeme gibi işlemleri otomatik gerçekleştirebilirsiniz. Hastalarınız, sağlık çalışanlarınızın mevcut durumunu veya kendi doktor veya test sonuçlarının durumunu öğrenmek için bu teknolojiden yararlanabilir. Sağlık personeliniz ise belirli hizmetlere veya hasta profillerin öncelik vermek, planlanmış randevuları organize etmek veya doğrulamak için IVR robot sistemini kullanabilir.

HASTANE BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİ UYUMLULUĞU

Sağlık sektörünün ihtiyaç duyduğu otomatikleştirilmiş e-posta, WhatsApp, SMS veya sesli duyuru gereksinimleri de karşılanır. Gerçek zamanlı hatırlatmalar, uyarılar, acil durum uyarıları, anket mesajları ve hatta fatura işlemleri bile Telsam Telekom’un gelişmiş API entegrasyon olanaklarıyla mümkündür.

Diğer pek çok sektörde olduğu gibi, sağlık sektöründe de mevcut eğilim tüketici merkezlidir ve bu durumda tüketici; hastalar, yakınları ve diğer paydaşlardır. Telsam iletişim çözümleri, bekleme sürelerini en aza indiren çağrı işleme ve mesajlaşma verimliliği ile bekleme süresini mümkün olduğunca kısa tutarak arayanları iletişim halinde ve güncel tutmak için çok kanallı bir yaklaşım sağlar.

Destek hizmetleri ve test sonuçlarının hızlı teslimi, faturalandırma/ödeme desteği ve müşteri memnuniyeti anketleri şeklindeki geri bildirimlerin tümü hizmet kalitesi için gereken odaklanmayı sürdürmeye yardımcı olur.

VERİ GİZLİLİĞİ VE GÜVENLİĞİ

Hassas sağlık verilerinin güvenliğini ve gizliliğini sağlamak, iletişim çözümünün yalnızca bir parçasıdır. Kişisel verilerin gizliliği ile bu verilerin kolayca işlenebilmesi arasındaki hassas sınırı korumak çok önemlidir. İster işletmenizde lokal IP santral barındırın ister bulut tabanlı bir sistem kullanın. Telsam veri güvenliğini ve gizliliğini her zaman ön planda tutar.

Telsam iletişim çözümleri yerel ağ bağlantısının kesilmesiyle sonuçlanan doğal veya insan yapımı bir olay durumunda “yük devretme” seçeneklerine sahip olarak kullanılabilirliği daha da sağlayabilir. Bu durumda aramaların belirlenmiş telefonlara otomatik olarak aktarılmasını sağlayabilir veya veri aktarımındaki kesintileri ve gecikmeleri azaltmak/ortadan kaldırmak için alternatif çözümler kullanabilir.

UYGUN MALİYET VE ÜCRETLENDİRME

Son olarak, Telsam iletişim çözümleri sağlık kurumları için önemli maliyet avantajları sağlar. Şirket içi donanım satın alma, yönetme ve bakım yapma ihtiyacını minimum maliyetle gerçekleştirir. VoIP tabanlı telefon, geleneksel telefon sistemlerine kıyasla çağrı ücretlerinde önemli indirimler sunar. Kurum içindeki numaralara yapılan aramalar ücretsizdir. Uzun mesafeli ve uluslararası aramalar ise gerekli olduğunda internet üzerinden yönlendirilir ve en uygun fiyat oranı ile görüşme yapmanızı sağlar.

KURUMSAL NUMARA

0850'li kurumsal numaranız ile hastalarınızın aklında kalın. Üstelik %80'e varan fatura tasarrufu avantajıyla...

ÇAĞRI MERKEZİ

Yeni nesil çağrı merkezimiz ile ekonomik, esneki, size özel çağrı merkezinizi kullanmaya hemen başlayın.

SMS HİZMETİ

Kampanya ve bilgilendirme SMS gönderilerinizi ekonomik, hızlı ve sorunsuz gönderin. Üstelik İYS kontrolüyle...

SÜPER FAKS

İnternetin olduğu her cihazdan faks alın ve gönderin. Faks cihazınıza ihtiyacınız olmadan özgürce kullanın.

TELSAM CRM

İş süreçlerinizi yönetmek hiç bu kadar kolay olmamıştı. Gelin sizi de Telsam CRM'in eşsiz özellikleriyle tanıştıralım.