Telsam & Faprika Entegrasyonu

Sipariş Durumu Sorgulama

Müşteri hizmetlerini arayarak sipariş sorgulaması yapmak isteyen müşterilerin, sesli karşılama sistemi tuşlama yöntemi ile sipariş sorgulamalarını yapabilirler. Bu yöntem ile bir agenta bağlanma ihtiyacı duymadan siparişlerini sorgulayabilirler.

Sipariş numarasından sorgulama

Müşteriye, sipariş oluşturma esnasında paylaştığı telefona sms ile gelen sipariş numarasını kullanarak sesli yanıt sisteminden siparişinin durumunu sorgulayabilir.

Örnek sipariş sorgulama: Bu menüde sipariş numarası ile işlem yapılmaktadır. Lütfen sipariş numaranızı tuşlayınız.(Sipariş numarası tuşlanır.)…Yedi İki Sekiz Altı Dört Beş Yedi Dört Altı Yedi Sekiz Girmiş olduğunuz sipariş numarası doğru ise 1’i yeniden giriş yapmak için Lütfen 2’yi tuşlayınız. Sayın Ahmet Caner, siparişiniz şuan paketleniyor aşamasındadır. Bilgileri Tekrar dinlemek için 1’i Müşteri temsilcisine bağlanmak için lütfen 2’yi tuşlayınız.

Kayıtlı numaradan arandığında

Müşteri sipariş oluşturma esnasında paylaştığı telefon numarasından aradığında, sistem numarayı tanıyarak siparişinizin durumunu aşağıdaki örnekte olduğu gibi okur.

Örnek sipariş sorgulama: Sayın Ahmet Caner, siparişiniz şuan kargoya verildi aşamasındadır. Bilgileri Tekrar dinlemek için 1’i Müşteri temsilcisine bağlanmak için lütfen 2’yi tuşlayınız.

Kayıtlı olmayan farklı bir numaradan arandığında

Müşteri sipariş oluşturma esnasında paylaştığı telefon numarası dışında bir numaradan aradığında, sistem sipariş verirken girmiş olduğunuz cep numarasını isteyecektir. Tuşlama sonrasında sipariş durumunuzu aşağıdaki örnekte olduğu gibi okur.

Örnek sipariş sorgulama: Aramış olduğunuz cep telefonuna ait sipariş bilgisi bulunamamaktadır. Lütfen sipariş verirken girmiş olduğunuz cep telefon numarasını başında sıfır olmadan tuşlayınız. Sayın Ahmet Caner, siparişiniz şuan paketleniyor aşamasındadır. Bilgileri Tekrar dinlemek için 1’i Müşteri temsilcisine bağlanmak için lütfen 2’yi tuşlayınız.

Otomatik arama yöntemi ile kapıda ödeme onayı alma

Sipariş oluşturulurken kapıda ödeme seçeneği seçilen siparişlerde belli bir süre sonra müşteri aranarak siparişini onaylaması istenir.

Örnek otomatik arama: Ahmet Caner, vermiş olduğunuz siparişinizi onaylıyorsanız 1’i müşteri temsilcisi tarafından aranmak için 2’yi tuşlayınız. Siparişiniz onaylanmıştır kargoya teslim edildiğinde tarafınıza sms ile bilgi verilecektir, lütfen telefonunuzu açık tutunuz, teşekkür ederiz.

Müşteri detaylarını çağrı merkezi sayfasında açtırmak

Agenta gelen çağrıların sipariş ve müşteri detaylarının Telsam agent ekranında görüntülenmesi sağlanır.