MT Aktif Durum Görüntüleme

Müşteri Temsilcisinin Mevcut Durmunu Getirir.

API kodu

				
					cm.telsam.com.tr/?supervisor=domain.com.tr&password=pass&action=getstatus&phone=100
				
			

Ekran Çıktısı

				
					{“100”:[{“nickname”:”Agent Name”,”statusid”:”1″,”status”:”Hazır”}]}
				
			

Tanımlar

Supervisor: Domain adresiniz

Password: Supervisor şifreniz

Action: getstatus durum getirir

Phone: Durumu getirilecek agentin telefon numarası

Hata Kodları

00: Durum değiştirme başarılı

01: Asterisk durum değiştirirken hata oluştu

02: Durum değiştirirken hata oluştu

03: Domain adı hatalı

04: Santralinize ulaşılamadı

05: Kullanıcı bilgileri bulunamadı!

06: Action girilmedi

07: Action hatalı

08: Phone girilmedi

09: Phone Hatalı

10: Statusid eksik

11: Etiket Yok

12: User Boş

13: Kanal id boş

14: Kanal id boş

15: Kanal id boş

16: Field boş

17: Value boş

18: Asterisk Hatası

19: SetCDRField Hatası

20: Veri Eklendi

MT Durum Güncelleme

Müşteri Temsilcisinin Durmunu Değiştirebilirsiniz.

API kodu

				
					cm.telsam.com.tr/?supervisor=domain.com.tr&password=123&action=sendstatus&phone=100&statusid=2
				
			

Tanımlar

Supervisor: Domain adresiniz

Password: Supervisor şifreniz

Action: sendstatus durum günceller

Phone: Durumu güncellenecek agentin telefon numarası

Statusid: Durumu olmasını istediğiniz id

Satus ID

1: HAZIR

2: DIŞ ARAMA

3: KISA MOLA

4: YEMEK

5: EĞİTİM

6: TOPLANTI

7: A.C.W

8: OPERASYON

Hata Kodları

00: Durum değiştirme başarılı

01: Asterisk durum değiştirirken hata oluştu

02: Durum değiştirirken hata oluştu

03: Domain adı hatalı

04: Santralinize ulaşılamadı

05: Kullanıcı bilgileri bulunamadı!

06: Action girilmedi

07: Action hatalı

08: Phone girilmedi

09: Phone Hatalı

10: Statusid eksik

11: Etiket Yok

12: User Boş

13: Kanal id boş

14: Kanal id boş

15: Kanal id boş

16: Field boş

17: Value boş

18: Asterisk Hatası

19: SetCDRField Hatası

20: Veri Eklendi

Aktif Arama Görüntüleme

Aktif durumdaki aramaları getirir.

API Linki

				
					cm.telsam.com.tr/?supervisor=domain.com.tr&password=pass&action=activecall
				
			

API Çıktısı

				
					{“ActiveCall”:[{“channel”:”kanalid”,”durum”:”Konuşuyor”,”kuruk”:”Arama”,”arayan”:”113″,”aranan”:”05XXXXXXXXX”,”sure”:”00:01:45″},{“channel”:”kanalid”,”durum”:”IVR”,”kuruk”:”Gelen”,”arayan”:”05XXXXXXXXX”,”aranan”:”telsam_onerisikayet”,”sure”:”00:01:45″}]}
				
			

Tanımlar

Supervisor: Domain adresiniz

Password: Supervisor şifreniz

Action: activecall Aktif olan tüm aramaları getirir

Hatalar

00: Durum değiştirme başarılı

01: Asterisk durum değiştirirken hata oluştu

02: Durum değiştirirken hata oluştu

03: Domain adı hatalı

04: Santralinize ulaşılamadı

05: Kullanıcı bilgileri bulunamadı!

06: Action girilmedi

07: Action hatalı

08: Phone girilmedi

09: Phone Hatalı

10: Statusid eksik

11: Etiket Yok

12: User Boş

13: Kanal id boş

14: Kanal id boş

15: Kanal id boş

16: Field boş

17: Value boş

18: Asterisk Hatası

19: SetCDRField Hatası

20: Veri Eklendi

Arama Başlatma

Aşağıdaki API ile otomatik bir çağrı başlatabilir ve dahiliye bağlayabilirsiniz.

API Linki

				
					https://ipadresi:9999/cgi-bin/autocalls.cgi?action=calltoext&number=90XXXXXXXXXX&ext=146&dp=1&username=&password=
				
			

Tanımlar

Dönen Değerler

Arama bilgileri dönerken aşağıdaki şekilde değerler gelebilir.

1..9

ANSWER

NOANSWER

BUSY FAILED

CANCEL

CONGESTION

CHANUNAVAIL

DONTCALL

TORTURE

INVALIDARGS

ANSWER: Çağrı cevaplanır. Başarılı bir kadran. Arayan arayan kişiye ulaştı.

BUSY: Meşgul sinyali. Arama komutu numarasına ulaştı ancak numara meşgul.

NOANSWER: Cevap yok. Arama komutu numarasına ulaştı, numara çok uzun süre çaldı, sonra arama zaman aşımına uğradı.

CANCEL: Çağrı iptal edilir. Arama komutu numarasına ulaştı ancak arayan kişi, konuşmadan önce telefonu kapattı.

CONGESTION: Tıkanıklık. Bu durum genellikle aranan numaranın tanınmadığının bir işaretidir.

CHANUNAVAIL: Kanal kullanılamıyor. SIP’de, eş kayıtlı olmayabilir.

DONTCALL: Gizlilik modu, callee aramayı reddetti.

TORTURE: Gizlilik modu, callee işkence menüsüne arayanı göndermeyi seçti

INVALIDARGS: Dial komut bağımsız değişkenlerini ayrıştırma hatası

CDR Dosyası İndirme

CDR dosyasını oluşturmak için aşağıdaki apiyi çağırabilirsiniz.

API Linki

				
					https://ipadresi:9999/cgi-bin/gui_shell.cgi?action=calllogs&stardate=2016-10-28&enddate=2016-1028&field=caller&field_v=&username=&password
				
			

*Oluşturulan CDR dosyasını aşağıdaki linkten indirebilirsiniz.

https://ipadresi:9999/cdr.csv

Tanımlar

username: Kullanıcı adı

password: Api Şifre

startdate:Başlangıç Tarihi

enddate:Bitiş Tarihi

Dönen Değerler

Arama bilgileri dönerken aşağıdaki şekilde değerler gelebilir.

1..9

ANSWER

NOANSWER

BUSY FAILED

CANCEL

CONGESTION

CHANUNAVAIL

DONTCALL

TORTURE

INVALIDARGS

ANSWER: Çağrı cevaplanır. Başarılı bir kadran. Arayan arayan kişiye ulaştı.

BUSY: Meşgul sinyali. Arama komutu numarasına ulaştı ancak numara meşgul.

NOANSWER: Cevap yok. Arama komutu numarasına ulaştı, numara çok uzun süre çaldı, sonra arama zaman aşımına uğradı.

CANCEL: Çağrı iptal edilir. Arama komutu numarasına ulaştı ancak arayan kişi, konuşmadan önce telefonu kapattı.

CONGESTION: Tıkanıklık. Bu durum genellikle aranan numaranın tanınmadığının bir işaretidir.

CHANUNAVAIL: Kanal kullanılamıyor. SIP’de, eş kayıtlı olmayabilir.

DONTCALL: Gizlilik modu, callee aramayı reddetti.

TORTURE: Gizlilik modu, callee işkence menüsüne arayanı göndermeyi seçti

INVALIDARGS: Dial komut bağımsız değişkenlerini ayrıştırma hatası

Çağrı Durumlarını Görüntülemek

Aşağıdaki API ile çağrı durumunu öğrenebilirsiniz. Sonuç size tüm çağrı bilgisini vermektedir. Çağrı bilgisi kısmında arama bölümünde cevap ANSWERED ise çağrı başarılıdır. Bir önceki basamakta ise konuşulan süreyi gösterir.

API Linki

				
					https://ipadresi:9999/cgi-bin/autocalls.cgi?action=callfilter&number=903123320404&date=2016-1126&username=kullanıcı=&password=şifre
				
			

Tanımlar

Dönen Değerler

Arama bilgileri dönerken aşağıdaki şekilde değerler gelebilir.

1..9

ANSWER

NOANSWER

BUSY FAILED

CANCEL

CONGESTION

CHANUNAVAIL

DONTCALL

TORTURE

INVALIDARGS

ANSWER: Çağrı cevaplanır. Başarılı bir kadran. Arayan arayan kişiye ulaştı.

BUSY: Meşgul sinyali. Arama komutu numarasına ulaştı ancak numara meşgul.

NOANSWER: Cevap yok. Arama komutu numarasına ulaştı, numara çok uzun süre çaldı, sonra arama zaman aşımına uğradı.

CANCEL: Çağrı iptal edilir. Arama komutu numarasına ulaştı ancak arayan kişi, konuşmadan önce telefonu kapattı.

CONGESTION: Tıkanıklık. Bu durum genellikle aranan numaranın tanınmadığının bir işaretidir.

CHANUNAVAIL: Kanal kullanılamıyor. SIP’de, eş kayıtlı olmayabilir.

DONTCALL: Gizlilik modu, callee aramayı reddetti.

TORTURE: Gizlilik modu, callee işkence menüsüne arayanı göndermeyi seçti

INVALIDARGS: Dial komut bağımsız değişkenlerini ayrıştırma hatası

Ses Kaydı İndirme

API Linki

				
					cm.telsam.com.tr/?supervisor=domain.com.tr&password=pass&action=getrecord&id=CDRID

Çıktısı:

gsm
[{“success”: false,”id”:010,”text”:”Kayıt Bulunamadı”}]
[{“success”: false,”id”:010,”text”:”Kayıt Bulunamadı”}]
				
			

Tanımlar

Supervisor: Domain adresiniz

Password: Supervisor şifreniz

Action: getrecord ses kaydı getirir

id: CDR Tablosundaki istenen konuşmanın ID’si

Hatalar

00: Durum değiştirme başarılı

01: Asterisk durum değiştirirken hata oluştu

02: Durum değiştirirken hata oluştu

03: Domain adı hatalı

04: Santralinize ulaşılamadı

05: Kullanıcı bilgileri bulunamadı!

06: Action girilmedi

07: Action hatalı

08: Phone girilmedi

09: Phone Hatalı

10: Statusid eksik

11: Etiket Yok

12: User Boş

13: Kanal id boş

14: Kanal id boş

15: Kanal id boş

16: Field boş

17: Value boş

18: Asterisk Hatası

19: SetCDRField Hatası

20: Veri Eklendi

Etiket Getirme

Modül Hakkında

Mevcut Etiketleri Getirir.

API Linki

				
					cm.telsam.com.tr/?supervisor=domain.com.tr&password=pass&action=tagget

Çıktısı:

{“1”:[{“etiketler”:”etiket1-etiket2-etiket3-etiket4″}]}
				
			

Tanımlar

Supervisor: Domain adresiniz

Password: Supervisor şifreniz

Action: tagget etiketleri getirir

Hatalar

00: Durum değiştirme başarılı

01: Asterisk durum değiştirirken hata oluştu

02: Durum değiştirirken hata oluştu

03: Domain adı hatalı

04: Santralinize ulaşılamadı

05: Kullanıcı bilgileri bulunamadı!

06: Action girilmedi

07: Action hatalı

08: Phone girilmedi

09: Phone Hatalı

10: Statusid eksik

11: Etiket Yok

12: User Boş

13: Kanal id boş

14: Kanal id boş

15: Kanal id boş

16: Field boş

17: Value boş

18: Asterisk Hatası

19: SetCDRField Hatası

20: Veri Eklendi

Ses Kayıtlarını Listeleme ve Alma

Dosya adları tarih,saat,arayan,aranan,süre gibi bilgileri içermektedir.

API Linki

				
					*Aşağıdaki api ile ses kayıt klasörleri gelmektedir.

https://ipadresi:9999/cgi-bin/system_cmd.cgi?cmd=sh%20/etc/scripts/shell_scripts.sh%20list_files%20/var/spool/asterisk/mo nitor/recording&username=&password=





				
			

API Çıktısı

				
					trunk-sip-908502591905
				
			

*Aşağıdaki api ile ses kayıt listesini çekebilirsiniz.

API Linki

				
					https://ipadresi:9999/cgi-bin/system_cmd.cgi?cmd=sh%20/etc/scripts/shell_scripts.sh%20list_files%20/var/spool/asterisk/mo nitor/recording/trunk-sip-908502591905&username=&password=
				
			

API Çıktısı

				
					20161025-161938-100-903123320404-1477401578.25-4.gsm 20161025-162048-903123320404-100-1477401638.35-15.gsm
				
			

*Aşağıdaki api ile filitreli ses kayıt listesini çekebilirsiniz.

Örneğin aşağıdaki api 903123320404 ile ilişkili kayıtları listeler.

iki yıldız arasındaki 903123320404 yerine 100-903123320404 yazarsanız 100 ün aradığı 903123320404 kayıtlarını listeler.

iki yıldız arasındaki 903123320404 yerine 903123320404-100 yazarsanız 903123320404 ün aradığı 100 kayıtlarını listeler.

iki yıldız arasındaki 903123320404 yerine 20161118- yazarsanız 18.11.2016 tarihindeki kayıtları listeler.

iki yıldız arasındaki 903123320404 yerine 20161118-*-100-903123320404 yazarsanız 18.11.2016 tarihindeki 100 ün aradığı 903123320404 kayıtları listeler.

API Linki

				
					https://ipadresi:9999/cgi-bin/system_cmd.cgi?cmd=find%20/var/spool/asterisk/monitor/recording/%20name%20*903123320404*&username=&password=
				
			

API Çıktısı

				
					/var/spool/asterisk/monitor/recording/trunk-sip-903123320404/20161118-110332-100903123320404-1479456211.1297-69.wav
				
			

*Aşağıdaki api ile ses kayıt dosyasını indirebilirsiniz.

				
					https://ipadresi:9999/cgi-bin/fileget.cgi?action=rcdownload&filename=recording/trunk-sip908502591905/20161027-163425-100-905412535962-1477575265.4265.gsm&username=&password=
				
			

API Linki

Tanımlar

username: Kullanıcı adı

password: Api Şifre

number:Aranan numara

date:Tarih

Dönen Değerler

Arama bilgileri dönerken aşağıdaki şekilde değerler gelebilir.

1..9

ANSWER

NOANSWER

BUSY FAILED

CANCEL

CONGESTION

CHANUNAVAIL

DONTCALL

TORTURE

INVALIDARGS

ANSWER: Çağrı cevaplanır. Başarılı bir kadran. Arayan arayan kişiye ulaştı.

BUSY: Meşgul sinyali. Arama komutu numarasına ulaştı ancak numara meşgul.

NOANSWER: Cevap yok. Arama komutu numarasına ulaştı, numara çok uzun süre çaldı, sonra arama zaman aşımına uğradı.

CANCEL: Çağrı iptal edilir. Arama komutu numarasına ulaştı ancak arayan kişi, konuşmadan önce telefonu kapattı.

CONGESTION: Tıkanıklık. Bu durum genellikle aranan numaranın tanınmadığının bir işaretidir.

CHANUNAVAIL: Kanal kullanılamıyor. SIP’de, eş kayıtlı olmayabilir.

DONTCALL: Gizlilik modu, callee aramayı reddetti.

TORTURE: Gizlilik modu, callee işkence menüsüne arayanı göndermeyi seçti

INVALIDARGS: Dial komut bağımsız değişkenlerini ayrıştırma hatası

IVR Araması Başlatma

*Veriyi gönderme işlemi; veriyi bir url get olarak bekleyeceğiz.

örn;

https://ipadresi:9999/cgi-bin/autocalls.cgi?action=call&number=&mr=&rt=&dp=&dest=&detail=&datetime=&username=&pas sword=

Açıklama; number= aranacak numara başında 90 olmalı

mr= kaç adet deneme yapacağı

rt= başarısız çağrıların ardından beklenecek süre saniye cinsinden

dp= arama planı

dest= senaryo numarası

detail= senaryonun detay bilgileri (isim,sayitek,sayitam,lira,tarih)

datetime= arama zamanı cinsi yyMMddHmm olmalı, -1 zaman yok hemen ara

username=&password= doğrulama bilgileri

Örnekte decode edilmiş detay bilgisi;

#mst#|isim{Mesut ALTÜRK}|;|sayitek{1234}|;|lira{87.06}|#mst#

Örnekte encode edilmiş detay bilgisi;

%23mst%23%7Cisim%7BMesut%20ALT%C3%9CRK%7D%7C%3B%7Csayitek%7B1234%7D%7C%3B%7 Clira%7B87.06%7D%7C%23mst%23

Örnek get adresi;

https://ipadresi:9999/cgi-bin/autocalls.cgi?action=call&number=903123320404&mr=2&rt=10&dp=1&dest=1&detail=&datetim e=-1&username=&password=

*Veriyi alma işem sırasında sonucu direk size get edeceğimiz bir adres vermelisiniz.

örn;

http://www.siteniz.com/santral/bilgigonder.php?sonuc=&telefon=&son=

telefon= aranan numara bilgisi başında 90 olarak gelir örneğin 903123320404

sonuc= arama sırasında oluşabilecek durumları döner.

son= aramanın sonlanıp sonlanmadığını söyler

Tanımlar

Arama bilgileri dönerken aşağıdaki şekilde değerler gelebilir.

1..9

ANSWER

NOANSWER

BUSY FAILED

CANCEL

CONGESTION

CHANUNAVAIL

DONTCALL

TORTURE

INVALIDARGS

ANSWER: Çağrı cevaplanır. Başarılı bir kadran. Arayan arayan kişiye ulaştı.

BUSY: Meşgul sinyali. Arama komutu numarasına ulaştı ancak numara meşgul.

NOANSWER: Cevap yok. Arama komutu numarasına ulaştı, numara çok uzun süre çaldı, sonra arama zaman aşımına uğradı.

CANCEL: Çağrı iptal edilir. Arama komutu numarasına ulaştı ancak arayan kişi, konuşmadan önce telefonu kapattı.

CONGESTION: Tıkanıklık. Bu durum genellikle aranan numaranın tanınmadığının bir işaretidir.

CHANUNAVAIL: Kanal kullanılamıyor. SIP’de, eş kayıtlı olmayabilir.

DONTCALL: Gizlilik modu, callee aramayı reddetti.

TORTURE: Gizlilik modu, callee işkence menüsüne arayanı göndermeyi seçti

INVALIDARGS: Dial komut bağımsız değişkenlerini ayrıştırma hatası

Kanal ID Görüntüleme

Arama kayıtlarının ayırtıcı özelleği olan kanal id yi görüntüler.

API Linki

				
					cm.telsam.com.tr/?supervisor=domain.com.tr&password=pass&action=channel&user=userphone
				
			

API Çıktısı

				
					SIP/1000-00000289 veya boş
				
			

Tanımlar

Supervisor: Domain adresiniz

Password: Supervisor şifreniz

Action: channel kanal id getirir

User: Agent telefon numarası

Hatalar

00: Durum değiştirme başarılı

01: Asterisk durum değiştirirken hata oluştu

02: Durum değiştirirken hata oluştu

03: Domain adı hatalı

04: Santralinize ulaşılamadı

05: Kullanıcı bilgileri bulunamadı!

06: Action girilmedi

07: Action hatalı

08: Phone girilmedi

09: Phone Hatalı

10: Statusid eksik

11: Etiket Yok

12: User Boş

13: Kanal id boş

14: Kanal id boş

15: Kanal id boş

16: Field boş

17: Value boş

18: Asterisk Hatası

19: SetCDRField Hatası

20: Veri Eklendi

CDR Tablosuna Etiket Ekleme

Cdr tablosuna etiket ekleyebilirsiniz.

API Linki

				
					cm.telsam.com.tr/?supervisor=domain.com.tr&password=pass&action=setcdr&channelid=SIP/&field=F&value=V
				
			

API Çıktısı

				
					SIP/1000-00000289 veya boş
				
			

Tanımlar

Supervisor: Domain adresiniz

Password: Supervisor şifreniz

Action: setcdr verileri cdr tablosuna ekler

Channelid: kanal id

Field: note; konuşmanıza etiket eklemek için. endcall; Etiketsiz eklemek için

Value: Etiketli ise etiketiniz, etiketsiz ise 1

Hatalar

00: Durum değiştirme başarılı

01: Asterisk durum değiştirirken hata oluştu

02: Durum değiştirirken hata oluştu

03: Domain adı hatalı

04: Santralinize ulaşılamadı

05: Kullanıcı bilgileri bulunamadı!

06: Action girilmedi

07: Action hatalı

08: Phone girilmedi

09: Phone Hatalı

10: Statusid eksik

11: Etiket Yok

12: User Boş

13: Kanal id boş

14: Kanal id boş

15: Kanal id boş

16: Field boş

17: Value boş

18: Asterisk Hatası

19: SetCDRField Hatası

20: Veri Eklendi

Aktif Durumları Görüntüleme

Aktif olan tüm durumları getirir.

API Linki

				
					cm.telsam.com.tr/?supervisor= domain.com.tr &password=pass&action=allstatus
				
			

API Çıktısı

				
					{“AllStatus”:[{“Nickname”:”Kullanıcıadı”,”durum”:”Mola”,”zaman”:”17.10.2018 20:34:27″},

{“Nickname”:”Kullanıcıadı”,”durum”:”Mola”,”zaman”:”17.10.2018 20:34:27″}]}
				
			

Tanımlar

Supervisor: Domain adresiniz

Password: Supervisor şifreniz

Action: allstatus Aktif olan tüm durumları getirir

Hatalar

00: Durum değiştirme başarılı

01: Asterisk durum değiştirirken hata oluştu

02: Durum değiştirirken hata oluştu

03: Domain adı hatalı

04: Santralinize ulaşılamadı

05: Kullanıcı bilgileri bulunamadı!

06: Action girilmedi

07: Action hatalı

08: Phone girilmedi

09: Phone Hatalı

10: Statusid eksik

11: Etiket Yok

12: User Boş

13: Kanal id boş

14: Kanal id boş

15: Kanal id boş

16: Field boş

17: Value boş

18: Asterisk Hatası

19: SetCDRField Hatası

20: Veri Eklendi

Kaçan Çağrıları Görüntüleme

Belirtilen tarih aralığındaki kaçan çağrıları görüntüler.

API Linki

				
					cm.telsam.com.tr/?supervisor=domain.com.tr&password=pass&action=kacancagri&d1=ddMMyyyyhhmm&d2=ddMMyyyyhhmm
				
			

API Çıktısı

				
					[{“success”: true,”count”:0,”data”:[]}]
				
			

Tanımlar

Supervisor: Domain adresiniz

Password: Supervisor şifreniz

Action: kacancagri kaçan çağrıları getirir

d1: 1. Tarih. Formatı (ddMMyyyyhhmm)

d2: 2. Tarih. Formatı (ddMMyyyyhhmm)

Hatalar

00: Durum değiştirme başarılı

01: Asterisk durum değiştirirken hata oluştu

02: Durum değiştirirken hata oluştu

03: Domain adı hatalı

04: Santralinize ulaşılamadı

05: Kullanıcı bilgileri bulunamadı!

06: Action girilmedi

07: Action hatalı

08: Phone girilmedi

09: Phone Hatalı

10: Statusid eksik

11: Etiket Yok

12: User Boş

13: Kanal id boş

14: Kanal id boş

15: Kanal id boş

16: Field boş

17: Value boş

18: Asterisk Hatası

19: SetCDRField Hatası

20: Veri Eklendi

MT Performansı Görüntüleme

Belirtilen tarih aralığındaki müşteri temsilcilerinin hepsinin ya da numara bazlı performansını getirir.

API Linki

				
					cm.telsam.com.tr/?supervisor=domain.com.tr&password=pass&action=mtperformans&d1=ddMMyyyyhhmm&d2=ddMMyyyyhhmm&phone=123
				
			

API Çıktısı

				
					[{“success”: true,”count”:0,”data”:[]}]
				
			

Tanımlar

Supervisor: Domain adresiniz

Password: Supervisor şifreniz

Action: mtperformans müşteri temsilcilerin hepsinin ya da numara bazlı performansını getirir

d1: 1. Tarih. Formatı (ddMMyyyyhhmm)

d2: 2. Tarih. Formatı (ddMMyyyyhhmm)

phone: İstenilen müşteri temsilcisinin dahilisi

Hatalar

00: Durum değiştirme başarılı

01: Asterisk durum değiştirirken hata oluştu

02: Durum değiştirirken hata oluştu

03: Domain adı hatalı

04: Santralinize ulaşılamadı

05: Kullanıcı bilgileri bulunamadı!

06: Action girilmedi

07: Action hatalı

08: Phone girilmedi

09: Phone Hatalı

10: Statusid eksik

11: Etiket Yok

12: User Boş

13: Kanal id boş

14: Kanal id boş

15: Kanal id boş

16: Field boş

17: Value boş

18: Asterisk Hatası

19: SetCDRField Hatası

20: Veri Eklendi

Aktif Arama Listeleme

Çağrı detaylarını belli durumlara göre filtreleyebilirsiniz.

API Linki

				
					cm.telsam.com.tr/?supervisor=domain.com.tr&password=pass&action=cagridetaylari&d1=ddMMyyyyhhmm&d2=ddMMyyyyhhmm&phone=123&queuenumber=630&recortfile=NO&note=isnull&calltype=gelen&sonuc=cevapli&ozel=mesaj
				
			

API Çıktısı

				
					[{“success”: true,”count”:0,”data”:[]}]
				
			

Tanımlar

Supervisor: Domain adresiniz

Password: Supervisor şifreniz

Action: cagridetaylari tüm çağrıları istediğiniz gibi filtrelemenizi sağlar

d1: 1. Tarih. Formatı (ddMMyyyyhhmm)

d2: 2. Tarih. Formatı (ddMMyyyyhhmm)

phone: İstenilen müşteri temsilcisinin dahilisi, hepsini görmek isterseniz boş bırakınız

queuenumber: İstenilen kuyruğun numarası, hepsini görmek isterseniz boş bırakınız

recortfile: ses kaydı var mı yok mu? Var ise; OK. Yok ise; NO, hepsini görmek isterseniz boş bırakınız

note: çağrılara bırakılmış etiketleri filtreler. Eğer etiketsizleri görmek isterseniz isnull, hepsini görmek isterseniz boş bırakınız

calltype: Gelen ve ya giden çağrıları filtreliye bilirsiniz. Gelen ise gelen, Giden ise giden, Gelen Ve Giden ise gelengiden, hepsini görmek isterseniz boş bırakınız

sonuc: cevaplı, cevapsızları ve meşgulleri görmek için. Cevaplı ise cevapli, Cevapsız ise cevapsiz, Meşgul ise meşgul hepsini görmek isterseniz boş bırakınız.(Cevapsızları filtrelediğinizde içerisinde meşgullerde olacaktır)

ozel: Mesajları ve anketleri görmek için. Mesajları görmek için mesaj, anketleri görmek için anket yazınız.

Hatalar

00: Durum değiştirme başarılı

01: Asterisk durum değiştirirken hata oluştu

02: Durum değiştirirken hata oluştu

03: Domain adı hatalı

04: Santralinize ulaşılamadı

05: Kullanıcı bilgileri bulunamadı!

06: Action girilmedi

07: Action hatalı

08: Phone girilmedi

09: Phone Hatalı

10: Statusid eksik

11: Etiket Yok

12: User Boş

13: Kanal id boş

14: Kanal id boş

15: Kanal id boş

16: Field boş

17: Value boş

18: Asterisk Hatası

19: SetCDRField Hatası

20: Veri Eklendi