ÇAĞRI MERKEZİ API
- MT Aktif Durum Görüntüleme
- MT Durum Güncelleme
- Aktif Arama Görüntüleme
- Arama Başlatma
- CDR Dosyası İndirme
- Çağrı Durumlarını Görüntüleme
- Ses Kaydı İndirme
- Etiket Getirme
- Ses Kayıtlarını Listeleme ve Alma
- IVR Araması Başlatma
- Kanal ID Görüntüleme
- CDR Tablosuna Etiket Ekleme
- Aktif Durum Görüntüleme
- Kaçan Çağrı Görüntüleme
- MT Performansı Görüntüleme
- Aktif Arama Listeleme
ÇAĞRI MERKEZİ API
- MT Aktif Durum Görüntüleme
- MT Durum Güncelleme
- Aktif Arama Görüntüleme
- Arama Başlatma
- CDR Dosyası İndirme
- Çağrı Durumlarını Görüntüleme
- Ses Kaydı İndirme
- Etiket Getirme
- Ses Kayıtlarını Listeleme ve Alma
- IVR Araması Başlatma
- Kanal ID Görüntüleme
- CDR Tablosuna Etiket Ekleme
- Aktid Durum Görüntüleme
- Kaçan Çağrı Görüntüleme
- MT Performansı Görüntüleme
- Aktif Arama Listeleme
MT Aktif Durum Görüntüleme
Müşteri Temsilcisinin Mevcut Durmunu Getirir.
API kodu
cm.telsam.com.tr/?supervisor=domain.com.tr&password=pass&action=getstatus&phone=100
Ekran Çıktısı
{“100”:[{“nickname”:”Agent Name”,”statusid”:”1″,”status”:”Hazır”}]}
Tanımlar
Supervisor: Domain adresiniz
Password: Supervisor şifreniz
Action: getstatus durum getirir
Phone: Durumu getirilecek agentin telefon numarası
Hata Kodları
00: Durum değiştirme başarılı
01: Asterisk durum değiştirirken hata oluştu
02: Durum değiştirirken hata oluştu
03: Domain adı hatalı
04: Santralinize ulaşılamadı
05: Kullanıcı bilgileri bulunamadı!
06: Action girilmedi
07: Action hatalı
08: Phone girilmedi
09: Phone Hatalı
10: Statusid eksik
11: Etiket Yok
12: User Boş
13: Kanal id boş
14: Kanal id boş
15: Kanal id boş
16: Field boş
17: Value boş
18: Asterisk Hatası
19: SetCDRField Hatası
20: Veri Eklendi
MT Durum Güncelleme
Müşteri Temsilcisinin Durmunu Değiştirebilirsiniz.
API kodu
cm.telsam.com.tr/?supervisor=domain.com.tr&password=123&action=sendstatus&phone=100&statusid=2
Tanımlar
Supervisor: Domain adresiniz
Password: Supervisor şifreniz
Action: sendstatus durum günceller
Phone: Durumu güncellenecek agentin telefon numarası
Statusid: Durumu olmasını istediğiniz id
Satus ID
1: HAZIR
2: DIŞ ARAMA
3: KISA MOLA
4: YEMEK
5: EĞİTİM
6: TOPLANTI
7: A.C.W
8: OPERASYON
Hata Kodları
00: Durum değiştirme başarılı
01: Asterisk durum değiştirirken hata oluştu
02: Durum değiştirirken hata oluştu
03: Domain adı hatalı
04: Santralinize ulaşılamadı
05: Kullanıcı bilgileri bulunamadı!
06: Action girilmedi
07: Action hatalı
08: Phone girilmedi
09: Phone Hatalı
10: Statusid eksik
11: Etiket Yok
12: User Boş
13: Kanal id boş
14: Kanal id boş
15: Kanal id boş
16: Field boş
17: Value boş
18: Asterisk Hatası
19: SetCDRField Hatası
20: Veri Eklendi
Aktif Arama Görüntüleme
Aktif durumdaki aramaları getirir.
API Linki
cm.telsam.com.tr/?supervisor=domain.com.tr&password=pass&action=activecall
API Çıktısı
{“ActiveCall”:[{“channel”:”kanalid”,”durum”:”Konuşuyor”,”kuruk”:”Arama”,”arayan”:”113″,”aranan”:”05XXXXXXXXX”,”sure”:”00:01:45″},{“channel”:”kanalid”,”durum”:”IVR”,”kuruk”:”Gelen”,”arayan”:”05XXXXXXXXX”,”aranan”:”telsam_onerisikayet”,”sure”:”00:01:45″}]}
Tanımlar
Supervisor: Domain adresiniz
Password: Supervisor şifreniz
Action: activecall Aktif olan tüm aramaları getirir
Hatalar
00: Durum değiştirme başarılı
01: Asterisk durum değiştirirken hata oluştu
02: Durum değiştirirken hata oluştu
03: Domain adı hatalı
04: Santralinize ulaşılamadı
05: Kullanıcı bilgileri bulunamadı!
06: Action girilmedi
07: Action hatalı
08: Phone girilmedi
09: Phone Hatalı
10: Statusid eksik
11: Etiket Yok
12: User Boş
13: Kanal id boş
14: Kanal id boş
15: Kanal id boş
16: Field boş
17: Value boş
18: Asterisk Hatası
19: SetCDRField Hatası
20: Veri Eklendi
Arama Başlatma
Aşağıdaki API ile otomatik bir çağrı başlatabilir ve dahiliye bağlayabilirsiniz.
API Linki
https://ipadresi:9999/cgi-bin/autocalls.cgi?action=calltoext&number=90XXXXXXXXXX&ext=146&dp=1&username=&password=
Tanımlar
Dönen Değerler
Arama bilgileri dönerken aşağıdaki şekilde değerler gelebilir.
1..9
ANSWER
NOANSWER
BUSY FAILED
CANCEL
CONGESTION
CHANUNAVAIL
DONTCALL
TORTURE
INVALIDARGS
ANSWER: Çağrı cevaplanır. Başarılı bir kadran. Arayan arayan kişiye ulaştı.
BUSY: Meşgul sinyali. Arama komutu numarasına ulaştı ancak numara meşgul.
NOANSWER: Cevap yok. Arama komutu numarasına ulaştı, numara çok uzun süre çaldı, sonra arama zaman aşımına uğradı.
CANCEL: Çağrı iptal edilir. Arama komutu numarasına ulaştı ancak arayan kişi, konuşmadan önce telefonu kapattı.
CONGESTION: Tıkanıklık. Bu durum genellikle aranan numaranın tanınmadığının bir işaretidir.
CHANUNAVAIL: Kanal kullanılamıyor. SIP’de, eş kayıtlı olmayabilir.
DONTCALL: Gizlilik modu, callee aramayı reddetti.
TORTURE: Gizlilik modu, callee işkence menüsüne arayanı göndermeyi seçti
INVALIDARGS: Dial komut bağımsız değişkenlerini ayrıştırma hatası
CDR Dosyası İndirme
CDR dosyasını oluşturmak için aşağıdaki apiyi çağırabilirsiniz.
API Linki
https://ipadresi:9999/cgi-bin/gui_shell.cgi?action=calllogs&stardate=2016-10-28&enddate=2016-1028&field=caller&field_v=&username=&password
*Oluşturulan CDR dosyasını aşağıdaki linkten indirebilirsiniz.
Tanımlar
username: Kullanıcı adı
password: Api Şifre
startdate:Başlangıç Tarihi
enddate:Bitiş Tarihi
Dönen Değerler
Arama bilgileri dönerken aşağıdaki şekilde değerler gelebilir.
1..9
ANSWER
NOANSWER
BUSY FAILED
CANCEL
CONGESTION
CHANUNAVAIL
DONTCALL
TORTURE
INVALIDARGS
ANSWER: Çağrı cevaplanır. Başarılı bir kadran. Arayan arayan kişiye ulaştı.
BUSY: Meşgul sinyali. Arama komutu numarasına ulaştı ancak numara meşgul.
NOANSWER: Cevap yok. Arama komutu numarasına ulaştı, numara çok uzun süre çaldı, sonra arama zaman aşımına uğradı.
CANCEL: Çağrı iptal edilir. Arama komutu numarasına ulaştı ancak arayan kişi, konuşmadan önce telefonu kapattı.
CONGESTION: Tıkanıklık. Bu durum genellikle aranan numaranın tanınmadığının bir işaretidir.
CHANUNAVAIL: Kanal kullanılamıyor. SIP’de, eş kayıtlı olmayabilir.
DONTCALL: Gizlilik modu, callee aramayı reddetti.
TORTURE: Gizlilik modu, callee işkence menüsüne arayanı göndermeyi seçti
INVALIDARGS: Dial komut bağımsız değişkenlerini ayrıştırma hatası
Çağrı Durumlarını Görüntülemek
Aşağıdaki API ile çağrı durumunu öğrenebilirsiniz. Sonuç size tüm çağrı bilgisini vermektedir. Çağrı bilgisi kısmında arama bölümünde cevap ANSWERED ise çağrı başarılıdır. Bir önceki basamakta ise konuşulan süreyi gösterir.
API Linki
https://ipadresi:9999/cgi-bin/autocalls.cgi?action=callfilter&number=903123320404&date=2016-1126&username=kullanıcı=&password=şifre
Tanımlar
Dönen Değerler
Arama bilgileri dönerken aşağıdaki şekilde değerler gelebilir.
1..9
ANSWER
NOANSWER
BUSY FAILED
CANCEL
CONGESTION
CHANUNAVAIL
DONTCALL
TORTURE
INVALIDARGS
ANSWER: Çağrı cevaplanır. Başarılı bir kadran. Arayan arayan kişiye ulaştı.
BUSY: Meşgul sinyali. Arama komutu numarasına ulaştı ancak numara meşgul.
NOANSWER: Cevap yok. Arama komutu numarasına ulaştı, numara çok uzun süre çaldı, sonra arama zaman aşımına uğradı.
CANCEL: Çağrı iptal edilir. Arama komutu numarasına ulaştı ancak arayan kişi, konuşmadan önce telefonu kapattı.
CONGESTION: Tıkanıklık. Bu durum genellikle aranan numaranın tanınmadığının bir işaretidir.
CHANUNAVAIL: Kanal kullanılamıyor. SIP’de, eş kayıtlı olmayabilir.
DONTCALL: Gizlilik modu, callee aramayı reddetti.
TORTURE: Gizlilik modu, callee işkence menüsüne arayanı göndermeyi seçti
INVALIDARGS: Dial komut bağımsız değişkenlerini ayrıştırma hatası
Ses Kaydı İndirme
API Linki
cm.telsam.com.tr/?supervisor=domain.com.tr&password=pass&action=getrecord&id=CDRID
Çıktısı:
gsm
[{“success”: false,”id”:010,”text”:”Kayıt Bulunamadı”}]
[{“success”: false,”id”:010,”text”:”Kayıt Bulunamadı”}]
Tanımlar
Supervisor: Domain adresiniz
Password: Supervisor şifreniz
Action: getrecord ses kaydı getirir
id: CDR Tablosundaki istenen konuşmanın ID’si
Hatalar
00: Durum değiştirme başarılı
01: Asterisk durum değiştirirken hata oluştu
02: Durum değiştirirken hata oluştu
03: Domain adı hatalı
04: Santralinize ulaşılamadı
05: Kullanıcı bilgileri bulunamadı!
06: Action girilmedi
07: Action hatalı
08: Phone girilmedi
09: Phone Hatalı
10: Statusid eksik
11: Etiket Yok
12: User Boş
13: Kanal id boş
14: Kanal id boş
15: Kanal id boş
16: Field boş
17: Value boş
18: Asterisk Hatası
19: SetCDRField Hatası
20: Veri Eklendi
Etiket Getirme
Modül Hakkında
Mevcut Etiketleri Getirir.
API Linki
cm.telsam.com.tr/?supervisor=domain.com.tr&password=pass&action=tagget
Çıktısı:
{“1”:[{“etiketler”:”etiket1-etiket2-etiket3-etiket4″}]}
Tanımlar
Supervisor: Domain adresiniz
Password: Supervisor şifreniz
Action: tagget etiketleri getirir
Hatalar
00: Durum değiştirme başarılı
01: Asterisk durum değiştirirken hata oluştu
02: Durum değiştirirken hata oluştu
03: Domain adı hatalı
04: Santralinize ulaşılamadı
05: Kullanıcı bilgileri bulunamadı!
06: Action girilmedi
07: Action hatalı
08: Phone girilmedi
09: Phone Hatalı
10: Statusid eksik
11: Etiket Yok
12: User Boş
13: Kanal id boş
14: Kanal id boş
15: Kanal id boş
16: Field boş
17: Value boş
18: Asterisk Hatası
19: SetCDRField Hatası
20: Veri Eklendi
Ses Kayıtlarını Listeleme ve Alma
Dosya adları tarih,saat,arayan,aranan,süre gibi bilgileri içermektedir.
API Linki
*Aşağıdaki api ile ses kayıt klasörleri gelmektedir.
https://ipadresi:9999/cgi-bin/system_cmd.cgi?cmd=sh%20/etc/scripts/shell_scripts.sh%20list_files%20/var/spool/asterisk/mo nitor/recording&username=&password=
API Çıktısı
trunk-sip-908502591905
*Aşağıdaki api ile ses kayıt listesini çekebilirsiniz.
API Linki
https://ipadresi:9999/cgi-bin/system_cmd.cgi?cmd=sh%20/etc/scripts/shell_scripts.sh%20list_files%20/var/spool/asterisk/mo nitor/recording/trunk-sip-908502591905&username=&password=
API Çıktısı
20161025-161938-100-903123320404-1477401578.25-4.gsm 20161025-162048-903123320404-100-1477401638.35-15.gsm
*Aşağıdaki api ile filitreli ses kayıt listesini çekebilirsiniz.
Örneğin aşağıdaki api 903123320404 ile ilişkili kayıtları listeler.
iki yıldız arasındaki 903123320404 yerine 100-903123320404 yazarsanız 100 ün aradığı 903123320404 kayıtlarını listeler.
iki yıldız arasındaki 903123320404 yerine 903123320404-100 yazarsanız 903123320404 ün aradığı 100 kayıtlarını listeler.
iki yıldız arasındaki 903123320404 yerine 20161118- yazarsanız 18.11.2016 tarihindeki kayıtları listeler.
iki yıldız arasındaki 903123320404 yerine 20161118-*-100-903123320404 yazarsanız 18.11.2016 tarihindeki 100 ün aradığı 903123320404 kayıtları listeler.
API Linki
https://ipadresi:9999/cgi-bin/system_cmd.cgi?cmd=find%20/var/spool/asterisk/monitor/recording/%20name%20*903123320404*&username=&password=
API Çıktısı
/var/spool/asterisk/monitor/recording/trunk-sip-903123320404/20161118-110332-100903123320404-1479456211.1297-69.wav
*Aşağıdaki api ile ses kayıt dosyasını indirebilirsiniz.
https://ipadresi:9999/cgi-bin/fileget.cgi?action=rcdownload&filename=recording/trunk-sip908502591905/20161027-163425-100-905412535962-1477575265.4265.gsm&username=&password=
API Linki
Tanımlar
username: Kullanıcı adı
password: Api Şifre
number:Aranan numara
date:Tarih
Dönen Değerler
Arama bilgileri dönerken aşağıdaki şekilde değerler gelebilir.
1..9
ANSWER
NOANSWER
BUSY FAILED
CANCEL
CONGESTION
CHANUNAVAIL
DONTCALL
TORTURE
INVALIDARGS
ANSWER: Çağrı cevaplanır. Başarılı bir kadran. Arayan arayan kişiye ulaştı.
BUSY: Meşgul sinyali. Arama komutu numarasına ulaştı ancak numara meşgul.
NOANSWER: Cevap yok. Arama komutu numarasına ulaştı, numara çok uzun süre çaldı, sonra arama zaman aşımına uğradı.
CANCEL: Çağrı iptal edilir. Arama komutu numarasına ulaştı ancak arayan kişi, konuşmadan önce telefonu kapattı.
CONGESTION: Tıkanıklık. Bu durum genellikle aranan numaranın tanınmadığının bir işaretidir.
CHANUNAVAIL: Kanal kullanılamıyor. SIP’de, eş kayıtlı olmayabilir.
DONTCALL: Gizlilik modu, callee aramayı reddetti.
TORTURE: Gizlilik modu, callee işkence menüsüne arayanı göndermeyi seçti
INVALIDARGS: Dial komut bağımsız değişkenlerini ayrıştırma hatası
IVR Araması Başlatma
*Veriyi gönderme işlemi; veriyi bir url get olarak bekleyeceğiz.
örn;
https://ipadresi:9999/cgi-bin/autocalls.cgi?action=call&number=&mr=&rt=&dp=&dest=&detail=&datetime=&username=&pas sword=
Açıklama; number= aranacak numara başında 90 olmalı
mr= kaç adet deneme yapacağı
rt= başarısız çağrıların ardından beklenecek süre saniye cinsinden
dp= arama planı
dest= senaryo numarası
detail= senaryonun detay bilgileri (isim,sayitek,sayitam,lira,tarih)
datetime= arama zamanı cinsi yyMMddHmm olmalı, -1 zaman yok hemen ara
username=&password= doğrulama bilgileri
Örnekte decode edilmiş detay bilgisi;
#mst#|isim{Mesut ALTÜRK}|;|sayitek{1234}|;|lira{87.06}|#mst#
Örnekte encode edilmiş detay bilgisi;
%23mst%23%7Cisim%7BMesut%20ALT%C3%9CRK%7D%7C%3B%7Csayitek%7B1234%7D%7C%3B%7 Clira%7B87.06%7D%7C%23mst%23
Örnek get adresi;
https://ipadresi:9999/cgi-bin/autocalls.cgi?action=call&number=903123320404&mr=2&rt=10&dp=1&dest=1&detail=&datetim e=-1&username=&password=
*Veriyi alma işem sırasında sonucu direk size get edeceğimiz bir adres vermelisiniz.
örn;
http://www.siteniz.com/santral/bilgigonder.php?sonuc=&telefon=&son=
telefon= aranan numara bilgisi başında 90 olarak gelir örneğin 903123320404
sonuc= arama sırasında oluşabilecek durumları döner.
son= aramanın sonlanıp sonlanmadığını söyler
Tanımlar
Arama bilgileri dönerken aşağıdaki şekilde değerler gelebilir.
1..9
ANSWER
NOANSWER
BUSY FAILED
CANCEL
CONGESTION
CHANUNAVAIL
DONTCALL
TORTURE
INVALIDARGS
ANSWER: Çağrı cevaplanır. Başarılı bir kadran. Arayan arayan kişiye ulaştı.
BUSY: Meşgul sinyali. Arama komutu numarasına ulaştı ancak numara meşgul.
NOANSWER: Cevap yok. Arama komutu numarasına ulaştı, numara çok uzun süre çaldı, sonra arama zaman aşımına uğradı.
CANCEL: Çağrı iptal edilir. Arama komutu numarasına ulaştı ancak arayan kişi, konuşmadan önce telefonu kapattı.
CONGESTION: Tıkanıklık. Bu durum genellikle aranan numaranın tanınmadığının bir işaretidir.
CHANUNAVAIL: Kanal kullanılamıyor. SIP’de, eş kayıtlı olmayabilir.
DONTCALL: Gizlilik modu, callee aramayı reddetti.
TORTURE: Gizlilik modu, callee işkence menüsüne arayanı göndermeyi seçti
INVALIDARGS: Dial komut bağımsız değişkenlerini ayrıştırma hatası
Kanal ID Görüntüleme
Arama kayıtlarının ayırtıcı özelleği olan kanal id yi görüntüler.
API Linki
cm.telsam.com.tr/?supervisor=domain.com.tr&password=pass&action=channel&user=userphone
API Çıktısı
SIP/1000-00000289 veya boş
Tanımlar
Supervisor: Domain adresiniz
Password: Supervisor şifreniz
Action: channel kanal id getirir
User: Agent telefon numarası
Hatalar
00: Durum değiştirme başarılı
01: Asterisk durum değiştirirken hata oluştu
02: Durum değiştirirken hata oluştu
03: Domain adı hatalı
04: Santralinize ulaşılamadı
05: Kullanıcı bilgileri bulunamadı!
06: Action girilmedi
07: Action hatalı
08: Phone girilmedi
09: Phone Hatalı
10: Statusid eksik
11: Etiket Yok
12: User Boş
13: Kanal id boş
14: Kanal id boş
15: Kanal id boş
16: Field boş
17: Value boş
18: Asterisk Hatası
19: SetCDRField Hatası
20: Veri Eklendi
CDR Tablosuna Etiket Ekleme
Cdr tablosuna etiket ekleyebilirsiniz.
API Linki
cm.telsam.com.tr/?supervisor=domain.com.tr&password=pass&action=setcdr&channelid=SIP/&field=F&value=V
API Çıktısı
SIP/1000-00000289 veya boş
Tanımlar
Supervisor: Domain adresiniz
Password: Supervisor şifreniz
Action: setcdr verileri cdr tablosuna ekler
Channelid: kanal id
Field: note; konuşmanıza etiket eklemek için. endcall; Etiketsiz eklemek için
Value: Etiketli ise etiketiniz, etiketsiz ise 1
Hatalar
00: Durum değiştirme başarılı
01: Asterisk durum değiştirirken hata oluştu
02: Durum değiştirirken hata oluştu
03: Domain adı hatalı
04: Santralinize ulaşılamadı
05: Kullanıcı bilgileri bulunamadı!
06: Action girilmedi
07: Action hatalı
08: Phone girilmedi
09: Phone Hatalı
10: Statusid eksik
11: Etiket Yok
12: User Boş
13: Kanal id boş
14: Kanal id boş
15: Kanal id boş
16: Field boş
17: Value boş
18: Asterisk Hatası
19: SetCDRField Hatası
20: Veri Eklendi
Aktif Durumları Görüntüleme
Aktif olan tüm durumları getirir.
API Linki
cm.telsam.com.tr/?supervisor= domain.com.tr &password=pass&action=allstatus
API Çıktısı
{“AllStatus”:[{“Nickname”:”Kullanıcıadı”,”durum”:”Mola”,”zaman”:”17.10.2018 20:34:27″},
{“Nickname”:”Kullanıcıadı”,”durum”:”Mola”,”zaman”:”17.10.2018 20:34:27″}]}
Tanımlar
Supervisor: Domain adresiniz
Password: Supervisor şifreniz
Action: allstatus Aktif olan tüm durumları getirir
Hatalar
00: Durum değiştirme başarılı
01: Asterisk durum değiştirirken hata oluştu
02: Durum değiştirirken hata oluştu
03: Domain adı hatalı
04: Santralinize ulaşılamadı
05: Kullanıcı bilgileri bulunamadı!
06: Action girilmedi
07: Action hatalı
08: Phone girilmedi
09: Phone Hatalı
10: Statusid eksik
11: Etiket Yok
12: User Boş
13: Kanal id boş
14: Kanal id boş
15: Kanal id boş
16: Field boş
17: Value boş
18: Asterisk Hatası
19: SetCDRField Hatası
20: Veri Eklendi
Kaçan Çağrıları Görüntüleme
Belirtilen tarih aralığındaki kaçan çağrıları görüntüler.
API Linki
cm.telsam.com.tr/?supervisor=domain.com.tr&password=pass&action=kacancagri&d1=ddMMyyyyhhmm&d2=ddMMyyyyhhmm
API Çıktısı
[{“success”: true,”count”:0,”data”:[]}]
Tanımlar
Supervisor: Domain adresiniz
Password: Supervisor şifreniz
Action: kacancagri kaçan çağrıları getirir
d1: 1. Tarih. Formatı (ddMMyyyyhhmm)
d2: 2. Tarih. Formatı (ddMMyyyyhhmm)
Hatalar
00: Durum değiştirme başarılı
01: Asterisk durum değiştirirken hata oluştu
02: Durum değiştirirken hata oluştu
03: Domain adı hatalı
04: Santralinize ulaşılamadı
05: Kullanıcı bilgileri bulunamadı!
06: Action girilmedi
07: Action hatalı
08: Phone girilmedi
09: Phone Hatalı
10: Statusid eksik
11: Etiket Yok
12: User Boş
13: Kanal id boş
14: Kanal id boş
15: Kanal id boş
16: Field boş
17: Value boş
18: Asterisk Hatası
19: SetCDRField Hatası
20: Veri Eklendi
MT Performansı Görüntüleme
Belirtilen tarih aralığındaki müşteri temsilcilerinin hepsinin ya da numara bazlı performansını getirir.
API Linki
cm.telsam.com.tr/?supervisor=domain.com.tr&password=pass&action=mtperformans&d1=ddMMyyyyhhmm&d2=ddMMyyyyhhmm&phone=123
API Çıktısı
[{“success”: true,”count”:0,”data”:[]}]
Tanımlar
Supervisor: Domain adresiniz
Password: Supervisor şifreniz
Action: mtperformans müşteri temsilcilerin hepsinin ya da numara bazlı performansını getirir
d1: 1. Tarih. Formatı (ddMMyyyyhhmm)
d2: 2. Tarih. Formatı (ddMMyyyyhhmm)
phone: İstenilen müşteri temsilcisinin dahilisi
Hatalar
00: Durum değiştirme başarılı
01: Asterisk durum değiştirirken hata oluştu
02: Durum değiştirirken hata oluştu
03: Domain adı hatalı
04: Santralinize ulaşılamadı
05: Kullanıcı bilgileri bulunamadı!
06: Action girilmedi
07: Action hatalı
08: Phone girilmedi
09: Phone Hatalı
10: Statusid eksik
11: Etiket Yok
12: User Boş
13: Kanal id boş
14: Kanal id boş
15: Kanal id boş
16: Field boş
17: Value boş
18: Asterisk Hatası
19: SetCDRField Hatası
20: Veri Eklendi
Aktif Arama Listeleme
Çağrı detaylarını belli durumlara göre filtreleyebilirsiniz.
API Linki
cm.telsam.com.tr/?supervisor=domain.com.tr&password=pass&action=cagridetaylari&d1=ddMMyyyyhhmm&d2=ddMMyyyyhhmm&phone=123&queuenumber=630&recortfile=NO¬e=isnull&calltype=gelen&sonuc=cevapli&ozel=mesaj
API Çıktısı
[{“success”: true,”count”:0,”data”:[]}]
Tanımlar
Supervisor: Domain adresiniz
Password: Supervisor şifreniz
Action: cagridetaylari tüm çağrıları istediğiniz gibi filtrelemenizi sağlar
d1: 1. Tarih. Formatı (ddMMyyyyhhmm)
d2: 2. Tarih. Formatı (ddMMyyyyhhmm)
phone: İstenilen müşteri temsilcisinin dahilisi, hepsini görmek isterseniz boş bırakınız
queuenumber: İstenilen kuyruğun numarası, hepsini görmek isterseniz boş bırakınız
recortfile: ses kaydı var mı yok mu? Var ise; OK. Yok ise; NO, hepsini görmek isterseniz boş bırakınız
note: çağrılara bırakılmış etiketleri filtreler. Eğer etiketsizleri görmek isterseniz isnull, hepsini görmek isterseniz boş bırakınız
calltype: Gelen ve ya giden çağrıları filtreliye bilirsiniz. Gelen ise gelen, Giden ise giden, Gelen Ve Giden ise gelengiden, hepsini görmek isterseniz boş bırakınız
sonuc: cevaplı, cevapsızları ve meşgulleri görmek için. Cevaplı ise cevapli, Cevapsız ise cevapsiz, Meşgul ise meşgul hepsini görmek isterseniz boş bırakınız.(Cevapsızları filtrelediğinizde içerisinde meşgullerde olacaktır)
ozel: Mesajları ve anketleri görmek için. Mesajları görmek için mesaj, anketleri görmek için anket yazınız.
Hatalar
00: Durum değiştirme başarılı
01: Asterisk durum değiştirirken hata oluştu
02: Durum değiştirirken hata oluştu
03: Domain adı hatalı
04: Santralinize ulaşılamadı
05: Kullanıcı bilgileri bulunamadı!
06: Action girilmedi
07: Action hatalı
08: Phone girilmedi
09: Phone Hatalı
10: Statusid eksik
11: Etiket Yok
12: User Boş
13: Kanal id boş
14: Kanal id boş
15: Kanal id boş
16: Field boş
17: Value boş
18: Asterisk Hatası
19: SetCDRField Hatası
20: Veri Eklendi