Bulut Çağrı Merkezine Karar Vermek
Dünyanın dört bir yanındaki çağrı merkezleri ve teknoloji şirketleri, ‘Bulut’ aracılığıyla yeni ve geliştirilmiş bulut çağrı merkezine geçiyor. Yakın zamanda yapılan bir araştırma, dünyanın çeşitli yerlerindeki mevcut çağrı merkezlerinin %70’inden fazlasının, pahalı şirket içi ekipmanları terk edip buluta geçiş yapmak istediğini ortaya koydu.
Artık her zamankinden daha fazla insan ofis dışında çalıştığı bir iş hayatında görev yapıyor. Bulutun sadeliği ile birlikte, tüm çağrı merkezlerinin geleceği için bulut tabanlı yazılımlara odaklanan birçok işletme var.
Bulut çağrı merkezi hakkında düşünürken neye benzeyebileceği ve nasıl işlediğine dair düşüncelerde kaybolmak kolaydır. Bulunduğunuz yerden yüzlerce kilometre uzakta bilgi depolayan bir veri tabanı düşüncesi korkutucu görünebilir. Gerçekte, bulut çağrı merkezi yaptığınız işi basitleştirir. Donanım, ekipman ve yazılım sorunlarının getirdiği sorunlarla uğraşmadan daha iyi ve sorunsuz bir deneyim sağlar.
Küresel salgın günlük hayatımızı ve yaşama şeklimizi değiştirdi. Tüm işletmeler ve şirketler, çalışma arkadaşlarıyla çevrili bir ofis ortamını terk edip, alıştıkları işleri yapmak için evlerine gitmek zorunda kaldı. Bazı işletmeler için bu, her türlü planlamayı ve yeniden değerlendirmeyi gerektiren sert bir geçişti ve tüm çalışanları uzaktan çalışma modeliyle tanıştırmak büyük bir mali yüktü. Ancak hâlihazırda bulut tabanlı çağrı merkezi kullanan şirketler için değişen tek şey çağrı merkezi temsilcisinin oturduğu yerdi. İşte bu bulut çağrı merkezinin en büyük avantajı oldu.
İşler Zorlaştığında Bulut Çağrı Merkezi Arkanızda
Bulut çağrı merkezi, temsilcilerin internet bağlantısı destekleyen bir elektronik cihaza sahip olduğu sürece her yerden çalışmasına olanak tanır. Bu hem personele hem de işletmeye esneklik ve ölçeklenebilirlik sağlar. Eski teknoloji kullanan bir ofis ortamında ortaya çıkabilecek donanım ve diğer teknik sorunlarla uğraşmanın zahmetini ortadan kaldırır.
Bulut çağrı merkezini kullanarak, ekipman ve donanımın sebep olduğu sorunlardan kurtulursunuz. Odak noktanızı ve zamanınızı işletmenin başarısı için gerekli en önemli olan şeylere kaydırabilirsiniz.
7/24 müşteri hizmetine sahip olmak, sizinle ilgilenildiğinin bilinciyle stressiz bir deneyim sağlar. Tüm bunlar ve çok daha fazlası, çağrı merkezi kurulumu için tüm süreci basitleştirmeye yardımcı olur.
Bulut çağrı merkezinin kurulumu sorunsuzdur ve genelde birkaç saat içinde tamamlanabilir.
Paradan ve zamandan tasarruf etmeye başlamak için bugün bir karar alın. Telsam Bulut Çağrı Merkezi işletmenizin ve operasyonlarınızın geleceği olsun.