Sanal Santral (Bulut Santral) Görüşme Ses Kaydı
Telsam Sanal Santral (Bulut Santral), tüm aramaların kaydını otomatik olarak yapabilir. Çağrı sona erdiğinde, doğrudan internet tarayıcınızdan veya CRM yazılımınızdan, her yerde ve her zaman görüşme ses kayıtlarını dinleyebilirsiniz. Personelinizin çağrılarını dinleyerek müşteri etkileşimlerini iyileştirebilirsiniz.
Sanal Santral (Bulut Santral)’in Görüşme Ses Kaydı özelliği ile müşterilerle hem gelen hem de giden aramaları ve ekip üyeleri arasındaki şirket içi aramaları kaydedebilirsiniz. Arama sona erdiğinde, müşterinin iletişim bilgilerine, arama geçmişine ve istatistiklerine otomatik olarak bu ses kaydı eklenir. Herhangi bir aramayı doğrudan internet tarayıcınızdan her yerde ve herhangi bir cihazda dinleyebilirsiniz.
Görüşme ses kaydı, iyi bir çağrı merkezinin ve sanal santral’in önemli bir özelliğidir. Arama kayıtlarını şu amaçlarla analiz edebilirsiniz:
- Personel performansını değerlendirmek ve geliştirmek.
- Yüksek kaliteli ve verimli müşteri desteği için en uygun alternatifleri bulmak.
- Yeni personeller için eğitimleri desteklemek için kayıtlardan toplanan bilgileri kullanabilirsiniz.
- Kötü niyetten veya eksik iletişimden kaynaklanan durumlarda kanıt ve doğruyu bulmak amacıyla kullanabilirsiniz.
Her yerden arama kayıtlarına gerçek zamanlı erişim
Sanal Santral (Bulut Santral)’i kullanmak için ihtiyacınız olan tek şey internet erişimi olan bir dizüstü bilgisayar, tablet veya akıllı telefon olduğundan, arama kayıtları her yerde ve her zaman dinlenebilir. Görüşme ses kayıt özelliği gerçek zamanlı olarak ya da herhangi bir zamanda gelen ve giden çağrıları dinlemenizi sağlar.
Tüm kayıtlara API üzerinden erişebilir ve bunları standart bir URL bağlantısı (web sitesi bağlantısı) olarak indirmek çok kolaydır. Bu kayıtları dahili sisteminizde (CRM, e-ticaret, vb.) de ilgili müşterilerinizle ilişkili yazılımlarınızda kullanabilirsiniz.
Telsam Telekom, arama kayıtlarına kolayca erişebilmeniz ve bunları sorunsuz bir şekilde işleyebilmeniz için tüm gerekli çözümleri sizin için sağlar.
Müşterilerinizin ihtiyaçlarını anlayın
Personelleriniz, önceki müşteri etkileşimlerine dayanarak becerilerini geliştirebilir ve hizmet kalitenizi iyileştirebilir. Çağrı kayıtlarına doğrudan Sanal Santral (Bulut Santral) panelinizden erişerek benzersiz müşteri ihtiyaçları hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.
Personeliniz bir müşteriyi aramadan önce, müşteriyle ilgili bilgileri toplamak ve yaklaşımını değerlendirmek için diğer personellerle yaptığı önceki telefon görüşmelerini dinleyebilir. Örneğin, personeliniz, müşterinin belirli bir hizmeti yüksek fiyat nedeniyle reddettiğini ve bu hizmetin şu anda indirimli bir fiyatla sunulduğunu öğrenirse, ilgili hizmeti tekrar sunmak için bu bilgiyi kullanabilir.
Çağrı Kaydı, iş bilgileri edinmenizi sağlar
Genelde işletme yöneticileri, müşterilerinin düşünce ve ihtiyaçlarını karmaşık ve ayrıntılı bir şekilde anlamaya çalışır. Telefon görüşmelerini analiz ettiğinizde, müşterilerin ihtiyaçlarını, e-mağazalardaki satın alma süreçlerinin önemli aşamalarını, talep nedenlerini, ürün ve hizmetlerle ilgili genel müşteri görüşlerini veya reklam kampanyalarınızın kalitesini daha iyi anlayabilirsiniz.
Görüşme ses kayıtları, yeni bir ürün veya hizmet kullanıma sunulmadan önce stratejinizi optimize etmenize yardımcı olabilir. Önceki tanıtımlarınızla ilgili kayıtları analiz edin ve yeni tanıtımın hedeflemesini iyileştirebilirsiniz. Bu bilgiler, önemli iş kararları için veya ekip üyelerinize verilen geri bildirimleri iyileştirmek için kullanılabilir.
Yararlı bir eğitim aracı olarak kayıtlar
Görüşme ses kayıt özelliği, personel eğitimi için idealdir. Tüm kayıtlara erişmek için sadece web arayüzüne ihtiyacınız var. Tüm kayıtlar tek bir yerde saklanır, böylece onları aramak için zaman kaybetmezsiniz.
Kayıtları personel veya müşteri bazında filtreleyebilir, görüşmenin ilgili kısımlarını eğitim amaçlı veya bire bir görüşmelerde kullanabilirsiniz. Tüm kayıtlar elinizin altındayken, personelinize müşterileri aradıklarında kullanacakları doğru süreçleri gösterebilirsiniz.
Tüm görüşme ses kayıtlarını arşivleyin
Tüm ses kayıtları görüşme sürenize bağlı olarak arşivlenir. Sanal Santral (Bulut Santral) arşiv alanı temel ihtiyaçlarınıza cevap verebilecek kadar geniştir. Ancak çok daha eski kayıtları bile arşivlemek durumundaysanız bu ses kayıtlarını otomatik olarak belirlediğiniz FTP sunucusunda veya kendi bulut hesabınızda (Google Drive, OneDrive, Yandex Drive vb…) arşivlenebilir. Sınırınız disk alanınız kadardır.